Thursday, September 5, 2013

Tidur Gaya Keretapi


Assalamualaikum...

Hari ni betul- betul saya keletihan. Keletihan sampai rasa tak larat. Kerja tertunda tak siap- siap.

Bila maisarah dah siap makan ubat asma dan tertidur baru saya menyidai baju yang dah lama siap basuh sejak tadi tu. masak? Haha nanti la petang sikit, itu pun kalau larat, tak larat nanti kita cari makan kat luar je la:(

Lepas mengampai baju( tu pun tak siap) rasa pening sangat kepala. Terus baring dan terlelap dalam bilik. Aqilah masuk bilik dia kata dia nak tidurkan adik. Saya jawab "erm" aja. Tu je yang larat nak jawab



Tu dia... Bila saya tersedar terus saya jenguk kat hall. Dah tidur dua beradik ni dengan gaya keretapi.

Tq aqilah marsya sudi tolong jaga adik. Macam tau- tau je ummi tak larat. Huhuhu. Ops lepas adik tidur akak nya pun tidur sama

www.tips-fb.com

3 comments:

deno said...Reply To This Comment

amboi sampai tersusun mcm tu.. comel :)

ieda immi said...Reply To This Comment

ekkekek lena lak tu

BungaTulip said...Reply To This Comment

ehe..diorang pun letih jugak ni kak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...