Monday, October 7, 2013

Berkuah- Kobis Masak Lemak


Assalamualaikum...

Hari ni buntu tak tau nak masak apa. Sebab malam tadi saya cuma sempat sambar sayur kobis dan ikan siakap maka saya cuma masak lemak putih sayur kobis campur soon dan ikan siakap tu saya masak tiga rasa.



Sayur kegemaran anak- anak...

Alhamdulillah semua berselera makan walau pun simple. Saya berulam kan kacang botol dan sambal belacan.

Selamat la sedar diri dah gebus, kalau tak memang bertambah la makan tak ingat dunia, ehehe

Biasanya bila masak lauk yang agak kering tiada kuah, saya akan masak sayur yang berkuah. Tak kira lah berair atau berlemak. Bila sayur goreng saya akan masak lauk berkuah.

Bukan apa, kesian anak kecil tercekik nanti kalau tak berkuah.

Eh, korang makan apa malam ni? Cerita la sikit kat sini
www.tips-fb.com

5 comments:

deno said...Reply To This Comment

wahhhhh.... peberet deno ni kak!!!!! lagi2 makan bersama ayam goreng atau daging goreng.. wow! memang bertambah la nasi deno kak... hihi... sayur paling peberet ni :)

Qashmere said...Reply To This Comment

saya suka makan lauk ni. Anak pon sukaaa heheh

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

dah lama x wat kubis masak lemak.suka sangat2 peberet nie...

wardah said...Reply To This Comment

Assalamualaikum..salam ziarah!!

Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/

diana said...Reply To This Comment

lama tak masak benda nih..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...