Wednesday, October 16, 2013

Cuti Lagi

Assalamualaikum...

Hai semua. Dah start keje?

Hari ni anak berdua tu dah mula sekolah, saya yang keletihan jadi lewat pula lejut aqilah marsya untuk ke tadika. Siap dia berpakaian saya panggil ayahnya minta hantar ke sekolah, tup tup ayahnya kataana sekolah harini.

Aduh, saya lupa anak anak PASTI cuti lagi harini, minta dia tukar baju dan suruh dia tido.. Hihi. Tapi dia terus makan roti dan main buai di luar, alahai adik, sori sangat tau. Memang lupa arini dia masih cuti
www.tips-fb.com

3 comments:

najihah sahami said...Reply To This Comment

anak akak ada sekolah pasti ke? untunglaaa kat sana ada pasti. kt tempat Mish pasti pun dorang xpenah dengar kak. huhu. mish dulu skolah pasti. besss. hafal doa. macam2.

Kakzakie said...Reply To This Comment

Alahai anak-anak kenapalah umi kalut tu...

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

hehehe..kalau dah ramai2 tu mesti ada yg lupa..kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...