Tuesday, October 1, 2013

Donut Gebu Di Hari Mendung- TQ CMG


Assalamualaikum..

Cuaca mendung dari pagi buat saya gelisah memandangkan donut yang saya bancuh tadi belum nampak mau naik menggebu.

Kali ni saya guna resepi cmg di link http://www.tiffinbiru.com/2011/03/donat-suria-pelangiada-brann.html?m=1



Ini lah hasilnya, tak letak pewarna pun. Sebab butter beku maka saya pulih resepi ni sebab nak cepat makan punya pasal.

Alhamdulillah.. Hasilnya sangat bagus. Lembut dan sedap. Tq cmg atas perkongsian resepi ni. Lama dah simpan tapi tak pernah cuba:)
www.tips-fb.com

7 comments:

Mooniqueen said...Reply To This Comment

MQ tiap2 hari before nak hantar anak gi taska kene belikan dia donut ni.. wajib tau... budak2 memang suka donut ae?? hihii...

Tina Othman said...Reply To This Comment

Dari tadi tgk terliur je hehe gebu gebas

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Wahh..rajin betul!!

diana said...Reply To This Comment

semalam saya pun buat donut..:0

ejulz said...Reply To This Comment

lama x mkn donut ni.. hhe

deno said...Reply To This Comment

emmm.... terliur pula deno malam2 ni^^

najihah sahami said...Reply To This Comment

kalau ramai yang makan sonok la buat kan kak. berbaloi. tp kalau mish, mish sorang je kot makan. hasben kureng sikit kueh muih. haha. geramm je rasa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...