Thursday, October 3, 2013

Kek Karemel


Assalamualaikum

Semalam lepas tengok gambar kek karemel adish shida rasa macam teringin sangat nak makan sejuk- sejuk. Ahaaa kalau dia duk dekat pasti tiap minggu saya tempah sebijik

Oleh kerana teringin sangat maka saya terpaksalah membuatnya



Hanya guna tiga warna dengan tiga perisa. Sebab syafiq ngacau saya tuang je tiap warna tu sekali gus tak pakai sudu step tiga sudu , dua sudu dan sesudu tu.. Nak cepat katanya...

Alhamdulillah kali kedua membuatnya dan hasilnya cukup menarik. Dulu buat tak sedap sebab karemelnya pahit:(

Makan sejuk- sejuk sangatlah nikmat:)
www.tips-fb.com

7 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...Reply To This Comment

smlm buat juga,,, tapi air gula meresap masuk dlm kek la... kek jadi lembut...

Bbwana adienia said...Reply To This Comment

wah, sedapnya..

Tina Othman said...Reply To This Comment

omnomnomnom dpt bayangkan klu makan sejuk2 pergh

kita suka klu karamel tebal hehe, baru puas makan

Riana said...Reply To This Comment

alahai kak..terliurnya..=)

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Rajin tullll....bagusnya makan ni petang2... dah lama saya tak beli..

deno said...Reply To This Comment

sangat2 terliur! nampak cantik mesti sedap rasanya kan akak? :emmmmm..... *pejam mata bayang makan kek

Cik Cammy Lia said...Reply To This Comment

pergh nmpk sdpnye..terliur plak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...