Thursday, October 24, 2013

Macam Rajin- Nasik Goreng Ikan Masin

Assalamualaikum...
Weeee mood baik hari ni. Pepagi bangun dalam serba kemalasan namun daku berjaya tepis malas tu dan motivasi kan diri supaya jadik rajin.. Ekeke. Ye ye je kan?

Nampak incek suami balik antar aqilah marsya tadika jinjing plastik, glurpp rupanya dua bungkus roti gardenia. Alaaa roti lagi?

Terus buatkan dia milo dan laju laju goreng kan nasik goreng ikan masin



Ikan tenggiri masin masih ada tiga empat potong lagi dah lama beli tak habis - habis. Saya beli jenis yang dalam botol rendam minyak tu.


Buat sikit je, untuk hubby sebab saya tak makan sangat nasik goreng ikan masin. Nasik tu pepagi? Tepuk dahi cuba sedar diri dah gemok!

Baby masih tido, kain masih dalam mesin, cuaca mendung berkelana... Kalau dapat sambung tido syok ni. Hehehe

Korang sarapan apa?
www.tips-fb.com

1 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Haaa.... dah makan nasi goreng jgn pulak ikut baring sebelah adik Syafiq yg tidur tu, memang lena jadinya dik:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...