Friday, October 11, 2013

Melipat Baju


Assalamualaikum...

Salam jumaat semua.
Saya sedang melipat baju. Err banyak giler sebab dua hari punya baju tak berlipat. Lipat baju ni kena ada mood kalau tak... Jangan harap nak siap cepat.



Haa ada lagi separuh nak lipat. Lepas tu susun dan tengah hari nanti nak kena gosok baju. Perlu clearkan semua kain baju sebelum raya. Hehe bukan apa, malas nak tengok bakul penuh dengan kain yang tak berlipat dan tak bergosok.

Korang suka lipat baju?
www.tips-fb.com

4 comments:

Azim Aris said...Reply To This Comment

lipat jgn xlipat hehe

tumpang bace cni jom ke blog sy jgk ek,nk exchange bloglist ngan sy bgtau la :)

Tak Mungkin Benar

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Saya pun tak suka lipat baju.. dengan nazif yang makin ligat ni.. baru saya lipat sikit..dia dah mula tarik2 kain yg dilipat.. memang menguji kesabaran

najihah sahami said...Reply To This Comment

rajinnya kak. tolong lipat yang mish skali. haha

ejulz said...Reply To This Comment

kalau ejulz main sangkut je.. x suka lipat.. hehe

Salam Aidiladha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...