Wednesday, October 2, 2013

Mengacau

Assalamualaikum

Pagi tadi nampak mendung saja. Nak buat kerja pun terasa malas. Bila dah mula bekerja rasa tak mau berhenti.

Adatlah .. Kalau ada budak manja ni memang susah nak buat kerja. Ada saja akal dia nak mengacau saya buat kerja.

Bila saya cuci pinggan dia sibuk nak roti dengan planta. Lepas tu minta jem pula. Haiyaa berapa kali nak cuci tangan pun tak tau kalau melayan dia ni.

Masuk tiga keping roti( dia makan yang tengah je.. Keliling tu buang) dia merengek minta ubat demam. Hurmmm baru nak kilatkan dapur. Bagi sesuap ingat dah okey. Minta lagi. Uik banyak tu( padahal bukan demam pun). Last- last saya bagi scot emultion je

Baru nak sambung lap dapur dia nak air sirap pulak, lepas tu nak air oren. Memang sakit jiwa buat kerja sepatutnya cepat terus jadi lambat. Simen luar tak mop lagi.. Zzzzzz rasa ngantuk kalau ada orang kuat mengacau ni.

Okey, jom kita golek- golek sambil mewarna. Tak payah buat kerja nanti bibik buat! Geramnyaaaaaaaaa ... Saya kata nak gigit hidung dia cepat pulak jawab tak nak. Tau takut?
www.tips-fb.com

6 comments:

Izan Ishak said...Reply To This Comment

ahaha.. macam2 betul pemintaan syafiq ye miza. dia tau umminya cuma ada dia sorang nak kena layan. tu yg mintak itu ini.

*ehh... samalah, blm sempat nak mop luar lagi sbb kalau anak2 balik skolah ptg2 mmg suka main kat luar. bila dah mop tak risaulah kalau tak pakai selipar pun.

MizzTina said...Reply To This Comment

heheh..dia nk suh akak berkepit dgn dia je la tu..

wantie said...Reply To This Comment

hahaha..kalau la ada bibik kan..

sy ni pernah mintak kat hubby nak bibik yang ikut masa tu. datang hujung minggu je kemas rumah. Tapi hubby tak kasi. even saya yg nak bayar. adoi... katanya tak baik bagi orang luar masuk rumah.

last..sendirilah jadi bibik.

tu golek golek mewarna terus zzz ke?

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Hehe..comel je org yg ngacau LM tu tau..

Muhammad Khairuddin Lim said...Reply To This Comment

salam kenal.

diana said...Reply To This Comment

memang anak lelaki suka berkepit dengan mak la..manja sangt nih..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...