Thursday, October 3, 2013

Miss Call

Assalamualaikum

Hai semua...

Saja nak cerita pasal perkara kecil ni. Hurm saya ni biasanya memang jarang call semula kalau ada nombor yang saya tak kenal buat miss call. Bukan apa, malas nak layan orang insuran atau entah apa- apa yang merepek tu.

Kalau banyak kali miss call saya akan sms tanya siapa empunya nombor berkenaan. Tu je la biasanya. Tadi ada 5 kali miss call dari satu nombor tu. Kebetulan maisarah sedang menanti kawan dia datang untuk buat projek sekolah dia. Saya tengok dah petang dan terus bertanya bila kawan awak nak datang? Sekali dia jawab entah, dia kata petang sikit. Akak bagi nombor handphone ummi. Glurp!

Saya terus dail nombor tersebut dan bertanya siapa dia dan kenapa miss call lima kali. Terus lelaki tersebut bagi handphone kepada anaknya.

Alahai maisarah pun, kenapalah tak bagi tau ada kawan nak call? Dah la ummi tak berani nak angkat nombor yang tak dikenali.. Hehehe

www.tips-fb.com

3 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Haa... ingatkan kena mengurat tadi..

Mujur juga LM cal smula.. saya pun ada masa mmg malas angkat kalau dpt cal dr orang yg tak dikenali.. pelbagai jualan kalau boleh nak elak..

Suria Lekatlekitgurl said...Reply To This Comment

saya pun tak suka angkat no yg tak kenal..

diana said...Reply To This Comment

kena beli telepon la satu untuk Maisarah,hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...