Wednesday, October 9, 2013

Mudah Je Buat Lamb Chop Rupanya

Asslamualaikum... Hai semua.

Pergh tajuk kemain lagi kan?

Al kisah dah dua tiga minggu kot teringin nak makan lamb chop sebab ada lah insan yang rapat ngan kita ni duk sakan cerita makan kambeng bakaq, perghh terbakaq bakhang hati ni .

Nak gi steak house tengok punya lah ramai manusia kat situ, mau lebih setengah jam menunggu order kot? Haishh

Sebab dah dua hari bos besar belikan kambing maka tadi saya merajinkan diri buat jugak lamb chop untuk diri sendiri sebab untuk orang lain LM masak nasik briyani kambing .




Tak la lawa rupa lamb chop versi LM ni tapi rasanya menepati piawaian tekak cerewetku ini.

Ermm sendiri masak sendiri makan. Sedap ke tidak apa yang penting ianya hasil air tangan sendiri dan terjamin kebersihan dan kesegarannya.

Owh, x payah pun nak buat makanan ni rupanya. Lain kali boleh buat lagi. Tapi memang lawak, bbq aritu perap sekor kambing selamber je buat, takda gerun pun. Ni nak buat 4-5 ketul pun takut , haish apa da..
www.tips-fb.com

4 comments:

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

tak nak jemput makan ke kak? hehe

diana said...Reply To This Comment

mai resepi mudah tu...

Abee Sam said...Reply To This Comment

bestnyaa ... terliur sudah he3 .. done klik $ :)

deno said...Reply To This Comment

nyum3!!! seumur hidup deno tak pernah makan lamb chop kak.. hihi^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...