Sunday, October 20, 2013

Sotong Celup Tepung Yang Rangup Untuk Makan Malam Kami


Assalamualaikum...

Wah pelik je rasa bila memasak di hari Ahad. Ehehe.. Kebetulan saya minta incek suami pergi pasar petang tadi untuk cari stok lauk seminggu . Biasa pergi lewat malam, si bila tengok ada sotong maka terus teringin nak buat sotong celup tepung sebab kalau makan kat kedai dorang punya tak rangup. Sotong yang dicelup dalam adunan tepung ala jemput2 tu. err mokcik x suker camtu



Masak tomyam sikit dan panaskan lauk ayam yang bonda bagi semalam.

Alhamdulillah.. Walau simple tapi kenyang juga perut comel kami.

Mujur stok tepung jagung memang sentiasa ada, kalau tak susah juga nak buat sotong tu tadi.
www.tips-fb.com

5 comments:

Anonymous said...Reply To This Comment

Thanks on your marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you are
a great author. I will be sure to bookmark your blog and may come back sometime soon.
I want to encourage one to continue your great work, have a nice evening!


Also visit my page ... online grocery shopping
()

Mas Zull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...sedapnya tengok sotong tu...:)

Cik Ngah said...Reply To This Comment

nak resepi...heheheee...selalu buat jadi cam cekodok pulak..hehehhee

hazlina azmi said...Reply To This Comment

terliurrr tgk sotong tu.....blogwalking,jemput follow blog saya ye...http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Chenta Ummi said...Reply To This Comment

wah menarik.. lapar lak tetiba perut ni.. salam singgah dari saya.. ni kali pertama saya ke sini. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...