Thursday, October 10, 2013

Telatah Anak Buat Ibu Bahagia


Assalamualaikum..

Menjadi seorang ibu pastinya satu anugerah yg sangat bermakna buat kita kan? Hamil dan bersalin dengan 1001 kesakitan dan berpantang dengan segala kepayahan demi melahirkan malaikat kecil yang amat kita sayangi.



Syafiq.. Dah setahun dua bulan pun umur nya. Makin bijak, makin lasak dan dah pandai susun ayat dah sekarang.

Nak marah pun tak jadi bila tengok senyuman dia. Telatahnya buat hati mekar setaman. Hati panas boleh jadi sejuk. Hati gundah boleh terus bahagia melihat sinar matanya dan senyuman manis dia.

Mungkin sebab saya hamil dulu alahan sangat teruk dan asik kluar masuk hospital sebab tu melahirkan dia sangat mudah. Menjaga nya sangat mudah. Dah besar ni ramai tanya bila nak bagi syafiq adik. Ohoho ... Syafiq kata dia takmo adik. Dia nak manja je ngan ummi sampai besar
www.tips-fb.com

2 comments:

Abee Sam said...Reply To This Comment

Allahmdulilah .. :)

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Syafiq ni sebaya nazif ke? Setahun dua bulan? Rasanya syafiq lebih tua kan?

Telatah anak2 memang buat saya rasa bahagia...walaupun ada masanya diorang but hal, namun tetap banyak telaatah yang buat kita sebagai ibu ni terhibur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...