Friday, November 15, 2013

Cekodok Pisang Di Tengah Hari


Assalamualaikum

Salam jumaat buat semua.

Harap kalian semua sihat sejahtera di hari jumaat yang mulia ni. Bagi yang tak sihat moga kalian sihat sejahtera hendaknya terutama blogger citarasa rinduan , cepat sembuh ye kak ayu

Sebab LM masih belum sihat dari sakit kepala yang macam.. Err macam nak pecah kepala ni, maka memang takda mood nak masak beriya. Kebetulan aqilah suka cekodok pisang tak mau nasi maka saya buatkan dia dan syafiq cekodok pisang lembik- lembik( sebab aqilah tak suka yang keras)



Kejap je habis.. Budak berdua ni kalau benda camni laju la dia makan. Takpa lah... Bukan makan benda tak berkhasiat pun kan? Dah kenyang duk elok- elok ye anak- anak.

Di kesempatan ini LM nak ambik kesempatan nak ucapkan selamat hari lahir buat blogger comel maera ismail. Moga sihat selalu dan berada dlm lindungan Illahi selalu. Amin
www.tips-fb.com

2 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kalau makan masa hangat-hangat dgn air teh memang sedap ni dik..

Dik cuba inaikan rambut dgn daun inai selalu. Dulu kakak ipar kakak selalu sakit kepala dah ikut petua makcik tu sekarang alhamdulillah. Jgn takut rambut kita hitam walau inaikan tak jadi perang pun. CUma bau dia tu tak sedaplah...

PaPa Blogger said...Reply To This Comment

hohohoh.... cekodok pisang.... lg sedap goreng smpi dia hitam sket... wahhh...!!! lg sedap weh... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...