Monday, November 4, 2013

Fogging Awal Pagi


Assalamualaikum...

Salam isnin, salam ceria ... Salam penuh kerinduan pada yang tersayang. Hurmm rasa. Pening sangat pagi ni sebab syafiq tak lena malam tadi. Kejap bangun... Nak itu ini sampai hampir subuh

Mujur anak yang besar tu bersiap sendiri tak memerlukan bantuan untuk bersiap ke sekolah agama. Kalau tidak mesti LM putam sebab tak mampu sangat nak gerak banyak. Badan ni terasa lesu dan begitu mamai sekali:(

Elok je buka tingkap dan pintu tup tup dengar bunyik kuat. Rupanya orang sedang fogging.



Seawal tujuh pagi dah fogging? Pukul berapa mereka mula sembur ye ? Laju laju tutup pintu. Malas nak bagi rumah berminyak kalau asap tu masuk.




Apa yang buat saya geram aqilah menangis2 sebab saya suruh dia masuk. Nak sangat tengok orang tu sembur ke apa? Haish budak ni.

Ermm ada kes denggi ke dekat kawasan LM ni? Aritu masa ada kes tiap petang minggu mereka fogging. Ni kalau seawal tujuh pagi dah sembur ni tandanya adalah yang sudah jadi mangsa si aedes kot?
www.tips-fb.com

2 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Ada kes lab tu..saya rasa diorang tukar sembur oagi pulak sebab sekarang ni masuk petang je hujan lebat sampai ke malam.. takut lagi membiak nyamuk tu pulak...

Sian masya tu kena diarah masuk..budak2 cam tulah.. tinggi rasa nak tahunya

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

hehehehe awin suke duk depan sliding, bukak langsir....pastu bile kena sembur gelak sakan sbb rs kelakar tak nampak ape2 hahahahahaha... skrg pun still wt cmtu... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...