Wednesday, November 20, 2013

Jenayah Orang OKU

Assalamualaikum...

Hai semua.

Tadi ke klinik masa ambil sampel urine LM perasan tepi dinding ada besi pemegang. Alhamdulillah klinik baru ni lebih peka kepada orang tua dan orang OKU

Err panggilan orang kurang upaya dah bertukar jadi orang kelainan upaya kan? Baru saya perasan sebab selama ni duk sebut OKU je.

Bila nampak tandas tu terkenang beberapa minggu lepas ada LM terdengar berita di radio tentang jenayah yang dilakukan oleh orang OKU.

Orang tu bisu dan pekak melakukan rompakan ke atas seorang wanita. Selain merompak dia juga melakukan seks luar tabii.

Bila fikir semula, kita kena lebih berhati-hati. Walau orang tu cacat mereka juga ada nafsu. Benda macam ni memang saya sendiri pun tak terfikir akan berlaku.

Berikutan kes tersebut OKU tu dikenalan hukuman sebatan dan penjara atas kesalahan merompak dan melakukan seks luar tabii ke atas wanita itu . Kes ni dalam negara kita ye kawan- kawan. Moga kita dan keluarga kita terlindung dari segala macam jenayah dunia yg kejam ni.amin
www.tips-fb.com

3 comments:

Qaseh Wee said...Reply To This Comment

kita perlu berhati - hati dengan org di sekeliling kita ...

ejulz said...Reply To This Comment

smoga kita semua dilindungiNya..

Cik Cammy Lia said...Reply To This Comment

betul2..OKU pon ada perasaan dan nafsu..alahai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...