Tuesday, November 12, 2013

Kawan Lama


Assalamualaikum...

Ermm kawan lama. Siapa saja pasti teruja jika dapat jumpa kawan lama zaman persekolahan dulu kan?



Alhamdulillah balik kampung haritu dapat juga saya jumpa dua orang kawan lama yang dah berbelas tahun tak jumpa. Lepas spm terus bawa haluan masing- masing. Kebetulan rezeki kami dapat bertemu . Tq midah dan lily sudi jumpa aritu:)

Nana ni pun tak terputus hubungan sebab suaminya dulu bekas housemate incek Z dan sama kerja di segamat dulu. Rumah kami pun jarak ya dekat sangat tu yang tak terputus hubungan. Dulu balik sekolah selalu naik kereta abah nana tu yang kekal baik hubungan kami hingga kini

Jika ada usaha nak juga jumpa rakan yang lain tapi bukan mudah nak kumpul semua dalam satu masa kan? Leceh sangat nak buat rundingan bincang tarikh yang sesuai. Pada saya kalau dapat jumpa minum teh sama sama tu dah cukup bermakna, alhamdulillah...
www.tips-fb.com

3 comments:

Teena Tna said...Reply To This Comment

Aah, kalau nak kumpul ramai-ramai, semua nak ada, agak payah. Tapi bila dapat jumpa sorang dua pun dah kira bersyukur dah. Mesti banyak benda nak citer kan.

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

heee mst sonok kan kak.mst banyak benda nk borak.

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

bestkan jumpa member lama bila kehidupan dan bercabang2... dapat kongsi cerita macam2,...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...