Tuesday, November 19, 2013

Konvokesyen Makteh-Uitm Shah Alam


Assalamualaikum...

Alhamdulilllah selesai sudah majlis konvokesyen makteh( adik LM yang keempat) semalam.



Detik- detik indah atuk nenek dengan makteh( gambar kembang la pulak copy dari hp)




Tepek sekali gambar gaya bebas kami. Syukur terakam detik indah walau anak yang empat ni alahaiii macam- macam perangai dorang buat bila berada dalam majlis yang ramai sesak dengan orang ramai ni

Apa pun tahniah makteh, teringat lagi masa hari pertama ummi hantar makteh daftar di uitm dulu, tak sabar nak raikan konvo degree makteh pula lagi dua tahun.
www.tips-fb.com

5 comments:

Tina Othman said...Reply To This Comment

Tahniah

Kakzakie said...Reply To This Comment

Alhamdulillah dan tahniah juga dari kakak buat makteh.

Siti Hajar said...Reply To This Comment

Ramainya orang update tentang konvo. Seronok tengok insan-insan yang kita sayang berjaya kan. Alhamdulillah ;)

qaseh dalia said...Reply To This Comment

tahniah buat makteh

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

tahniah makteh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...