Friday, November 8, 2013

Minggu-Minggu Terakhir Sekolah

Assalamualaikum




Tadi aqilah bagi tau minggu depan kena sekolah, cikgu suruh sekolah. LM diam je sebab memang tengah letih tak larat nak layan celoteh dia.

Ye lah biasanya ibu bapa ni rajin pontengkan anak bila dah minggu terakhir sekolah. Budak sekolah kebang saan pun main je kot tak belajar sangat. Buku pun dah pulang...

Tapi bila dorang join aktiviti rasa letihnya nak urus. Ye lah dengan ayahnya yang takda ni rasa mau terbaring atas jalan ulang alik jemput dorang. Semalam je aqilah balik dari zoo pukul 3 petang. Harini awal pagi dah kalut hantar maisarah nak ke kidzania, pastu hantar aqilah, ni kejap lagi nak ambik maisarah pulak dalam pukul 6.45 petang. Cepatlah cuti anak- anak... Letih dah ummi rasa

Baru ada empat nak urus dah nak pitam, kalau lima daku mau maid. Hahaha
www.tips-fb.com

6 comments:

ejulz said...Reply To This Comment

comel.. :)

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Hehe..bertenang LM..jgn kalut sgt

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Haa..jangan pitam dulu...makin ramai makin meriah....supermum mmg macam ni... umi yang serba boleh LM ni..

Bahrain said...Reply To This Comment

Ponteng kan je anak2x tu, semua tgh main je kat skolah..bukan belajar pun...hehhe..kalo tambah 5, syukurlah..haha

deno said...Reply To This Comment

alahai comelnya qilah :)

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

lima!!lima!!lima!!lima!!lima!!lima!!! hehehehehe jgn mara aaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...