Friday, November 29, 2013

Nasi Lemak Telur

Assalamualaikum...

Hai semua. Salam jumaat. Dah sarapan?

Sila percaya arini LM rajin tau. Buat nasi lemak lagi. Haha... Sejak beli makanan aritu tak sedap tahap gaban grrr terus tak ikhlas nak beli lagi. Gigih masak sarapan tiap pagi.



Nasi lemak telur je pun. Kelam kabut masak sebab leka meroti dulu tadi. Haha..

Err korang makan apa pagi ni?

Kata-kata tuan tanah: jangan lupa baca surah al- kahfi arini ye kawan2
www.tips-fb.com

3 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Sedapnya nasi lemak buat sendiri. Masih berasap lagi tu dik:)

Seminggu ini kakak lebih sarapan oat aje sebab pagi sebelum pergi kerja kakak masak utk tenghari mak zah tak ada, bebudak pulak cuti sekolah kan..

Scha Aryana said...Reply To This Comment

terliur pulak tengok hehe

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

awin pun dh pndai wt nasi lemak...hehehehehe...sejak sedara mai ari tu masak 2 periuk ttuuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...