Friday, November 15, 2013

Sakit Kepala- Petua Menginaikan Rambut


Assalamualaikum...

Kepala sakit bagai nak pecah sedangkan terlalu banyak kerja menanti yang tertangguh sejak beberapa hari ni.

Haiya.. Darah tinggi ke daku asik sakit kepala ni? Sejak azali lagi daku ni tekanan darah rendah bukannya darah tinggi okey!

Migrain? Saya syak migrain kot? Tapi datang nya bersama demam sampai rasa badan melayang lemah longlai

Dapat komen daripada kak zakie. Saya share dengan korang. Moga ia membantu bagi yang sakit kepala tak berkesudahan macam saya.


"Dik cuba inaikan rambut dgn daun inai selalu. Dulu kakak ipar kakak selalu sakit kepala dah ikut petua makcik tu sekarang alhamdulillah. Jgn takut rambut kita hitam walau inaikan tak jadi perang pun. CUma bau dia tu tak sedaplah... "

Komen yang amat membantu dari akak sayang www.zakiepurvit.blogspot.com

Terima kasih akak zakie, hanya Allah yang dapat membalas jasa dan keprihatinan akak.

www.tips-fb.com

3 comments:

Qashmere said...Reply To This Comment

Boleh cuba jugak kan...Sebab boleh melegakan kepala ni. Heheh tapi tu la nak kena kutip daun inai. Hehehe thanks share

asyifa mustaffa said...Reply To This Comment

Baru tau juga...sy kadang sakit kepala juga...kena cri daun inai pula ni....

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Oh petua macam ni... kali pertama dengar ni..

Saya doakan cepat baik rasa sakit kepala tu ye.. insya Allah takkan berlarutan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...