Wednesday, November 27, 2013

Siapa Yang Dalam Pantang Ni?

Assalamualaikum.. Haha tajuk ntah apa- apa je kan?

Haritu busy kenduri, sabtu adik ad sunat. Maka sabtu ahad bertapa kat umah tak dapat lihat dunia.. Haha

Sampai harini pun masih duk rumah. Ayoyo... Rasa nak lompat- lompat katak kat luar, rasa nak jalan itik pun ada, ekeke. Bukan apa, boring la pulak tak melawat jusco tu. risau ada novel baru tak terbeli lagi. Ekeke

Sebenar nya bukan apa sangat, dapat jalan kat luar tu cuci mata pun dah fresh otak tau, ni macam orang pantang dah perasaan ni. Terkurung je.. Haha. Ops agaknya adik ad tu resah nak kluar sebab boring la kot? Ni siapa yang pantang ni? Adik ad ke ummi?
www.tips-fb.com

2 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...Reply To This Comment

hahaha..ummi pun ikut pantang sekali. ;)
kak, bile kite nk jumpe2 lagi.rindu la kt syafiq bammbam.

Cik Cammy Lia said...Reply To This Comment

ooo sis suke beli novel ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...