Wednesday, November 20, 2013

Tip Kurus- Air Limau Nipis


Assalamualaikum....

hai semua. Lama LM tak share tip untuk menguruskan badan kan? meh rapat sikit nak cerita . Err korang suka minum air limau nipis atau limau kasturi?

Kalau suka apa kata kalian manfaat kan. Biasanya jika berat badan LM menaik dengan meriahnya akibat minum air teh bergelas-gelas tiap hari, belum campur lagi asik makan cekodok pisang dan cucur udang, LM akan amalkan tip ini.

Mudah dan ringkas caranya. Korang perahkan jus limau kasturi atau jus limau nipis dalam setengah cawan. Masukkan dalam peti sejuk dalam sejam. Amalkan meminumnya dua kali sehari untuk membuang lemak dalam badan korang tu. 

Err takut masam? campurlah sesudu kecil madu dan minum. InsyaAllah dalam masa dua minggu korang dapat melihat hasilnya.

Selama berjaya ye. 

Ops rahsia ummi anak empat dah bocor suda....ekeke

www.tips-fb.com

4 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Ooo gini rahsianya.. saya suka juga limau kasturi.. lain kali leh buat cara LM pula..

missShila Nget said...Reply To This Comment

kak, minum jus semata..?

tak letak air..??

Yan Ty said...Reply To This Comment

=( gastrik xleh minum masyam2

Lolita's said...Reply To This Comment

boleh cuba ye tips ni.. hehe. jom singgah sini tgk brg murah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...