Monday, December 2, 2013

Cuti Sekolah

Assalamualaikum..

Siapa sini ada anak ramai?
Cuti sekolah ni okey ke? Anak kalian tak gaduh?

Alahaiiii anak saya kejap gaduh, kejap baik. Kejap nangis kejap tergelak. Peningnya la hai.

Lepas sarapan makan lagi, lepas tu lunch pulak. Lepas tu baru pukul dua dah makan roti , ingatkan nak suruh makan untuk monim petang. Jap main hujan. Pastu gaduh. Pastu gelak.. Huhu... Rasa letih melayan kerenah budak berempat ni

Dulu masa kita kecil macam tu jugak kot. Tapi tak pulak bonda terjerit suruh dia. Main atas katil selerakkan selimut pun bonda tak marah. Eh , kenapa saya marah ye? Adoiii sebab tak larat nak jadik supermama kot? X mampu nak kemas umah:(

P/s: korang balik kg ke cuti sekolah ni? Err kalau balik kg saya saya nak la.. Hihi.
www.tips-fb.com

3 comments:

Muhammad Khairuddin Lim said...Reply To This Comment

Selamat bercuti

Lydia Miza said...Reply To This Comment

@Muhammad Khairuddin Lim#form selamat berjuga juga

Kira Sakura said...Reply To This Comment

jangan nanti ada bebudak tue keluar gelaran ummi raksasa lagi sudah la hihihihi :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...