Thursday, December 5, 2013

Klik Klik Syafiq


Assalamualaikum.. Hai semua

Lama LM tak tepek muka adik syafiq kan? Selak- selak album terjumpa gambar yang syafiq snap sendiri aritu.



Dah abis comey la kot pada dia ni? Haha. Banyak juga gambar yang tak jadi, hidung sebelah je, dagu tak nampak, nampak mata je.. Macam- macam aksi. Ni yang paling okey.

Kejap je dah besar. Dah pandai nak snap gambar sendiri dah pun. Pejam celik pejam celik dah 2 tahun 4 bulan dah umur dia rupanya. Kejap je masa berlalu.
www.tips-fb.com

3 comments:

Riana said...Reply To This Comment

comelnye syafiq..teringat adik saya masa kecik2 dulu..namapun syafiq juga..hee..dah umur 20 skrg..=)

deno said...Reply To This Comment

dah beso dah syafiq.. rasa mcm baru lagi kaklydia buat entri syafiq yang baru lahir... :')

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

huwaaa....xsempat nk peluk2 bf tecik smlm..huhu..tido pulak die..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...