Friday, March 21, 2014

Detik 12 Malam

Assalamualaikum...

Salam jumaat buat semua

Semalam.. Detik dua belas malam di saat malam jumaat bagai mimpi ngeri buat saya. Haishh bukan sebab terjumpa hantu ke apa tapi sebab terpaksa berkejar ke ruang kecemasan klinik 24 jam.

Kira- kira pukul 11 lebih malam sedang bersiap untuk merehatkan diri tup tup perut memulas semacam. Saya fikirkan mungkin rasa senggugut.. Tapi bila check kalendar, uish bukan waktunya.. Hehe

Bila rasa semakin senak dan ulang alik tandas berkali- kali satu apa pun tak keluar, saya dah boleh jangka mungkin di serang gastrik. Rasanya lebih tiga bulan tak kena gastrik.

Rasa nk muntah tak pulak muntah, kepla dah pening, mata dah berpinar, perut dah memulas macam
Ada zombie berjoget dalam perut tu. sampai rasa nak merangkak keluar tandas.

Akhirnya sebab tak mampu buat apa walau dah makan dua kali gaviscon tak jadi apa saya terpaksa akur. Detik dua belas malam terpaksa ke klinik juga... Akur, kena sedas injection , uhukkk

Balik terus zzzzz... Kalau tak duk bergulung peluk lutut menahan sakit. Macam udang goreng pun ada, macam ulat gonggok pun ada. Hehehe

Sakit tu pemberian Allah.. Padahal memang makan sangat lah semalam. Pagi siap sarapan nasi dagang lagi, lunch nasi goreng, mlm makan nasi kemain selera..dah nasib nak sakit kenalah redha.

www.tips-fb.com

2 comments:

BUNDA a.k.a KN said...Reply To This Comment

Assalam,
ermm terlebih makan lah tu, bercampur baur...perut pun tunjuk perasaan...harap2 dah ok dah yer...

Salam ziarah dari bunda..

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

ALhamdulillah ...takde ape2 yg kronik cik LM...... itu maknanya Allah sayang tu..........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...