Monday, March 17, 2014

Jemput-Jemput Udang Yang Sangat Sedap

Assalamualaikum..

Cewahhh...ayat !

Sebenarnya permintaan dari permata hati minta jemput-jemput udang untuk mereka makan malam ni. Suruh makan nasi semua pakat buat muka kesian nak juga jemput-jemput udang.

Untuk tidak menghampakan mereka, gigihkan diri juga cari pasu pokok kucai dalam gelap kat tepi rumah.. Uhukkkk. Dalam hati berdoa jangan lah ada cik ular ke atau cik lipan ke..



Tara... Tak la sedap mana pun pada tekak orang lain kot, tapi ia tetap menjadi jemput-jemput yang paling sedap di tekak permata hati saya:)

www.tips-fb.com

4 comments:

Ann Ishak said...Reply To This Comment

layan malam2 makan jemput2 ni...sedap :)

sud@is said...Reply To This Comment

nampak telioqq aiihhh...
balik nnti nak buat juga..
kucai dah tuaii,,

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

jemput...atopon nama lain nye Cuco..... makan paneh2 mmg sedap.... udang tu kalo letak beso pun besttttttt

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

hurrmmm...dapnye..
lg senang ummi camni..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...