Wednesday, March 12, 2014

Kek Karemel Yang Sangat Sedap

Assalamualaikum



Uish... Cuaca panas macam sekarang ni memang syok makan benda sejuk. Korang LM tak tau la, tapi buat diri LM memang suka sangat nak cari sesuatu yang dapat mendinginkan tekak ni, hehehe

Semalam merajinkan diri buat kek karemel ni. Sumber rujukan pastilah dari blog sahabat saya adish shida.

Memang seronok buat kek ni. Suka tengok warnanya yang cantik dan keknya lembut macam kek chiffon .

Walau pun agak rumit membuatnya( sebab tak reti sangat bab ni) tapi bila tengok hasilnya.. Yeayyy hepi sangat.

P/s: mood membaking dah datang semula.. Hehe

www.tips-fb.com

7 comments:

Bbwana adienia said...Reply To This Comment

sedapnya kek karamel..lama x makan ni..huhu..

-NanI- said...Reply To This Comment

Resepiiiiiii hehehe :)

diana said...Reply To This Comment

Saya punye mixer rosak.klu tak memang nak buat je masa tgk gambar ni kt fb tadi..

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

yes...bile cik LM udah mule berbaking.... Insyallah.... banyak le entri baru nanti ni.......

sud@is said...Reply To This Comment

cantikkkk bangatt LM oiiii...penah makan sedap gileerrr...
nak buat tak pandai tengok resepi mak aiiii....rumit juga kan...

nana kimie said...Reply To This Comment

terliur tgk gambar tu kak :-) nana dua kali da makan kek ni masa besday anak buah n aniversary mak abah...sedap...pastu comel je warna warni.heee

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

huwaaa...dapnyeee... :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...