Sunday, March 30, 2014

Lempeng Cicah Sambal Sardin


Assalamualaikum...



Tu dia lempeng kosong aka lempeng pekak LM. Ni kisah semalam sebenarnya.. Dah lewat berkemas nak pergi kursus haji dan siapkan itu ini tak tau nak buat sarapan apa untuk anak yang tinggal di rumah. Akhirnya capai tin sardin cap ayam terus buat sambal dan dapur sebelah tu terus melempeng.

Sesekali tukar selera sedap jugak. Alhamdulillah mengenyangkan...

P/s: lain orang lain caranya. LM suka lempeng yang nipis camni. Ada orang suka buat tebal2. Kalau LM suka nipis dan adunannya agak cair. Lembut je rasa :)

www.tips-fb.com

3 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Wah.. tahniah LM bakal jadi tetamu Allah. Semoga dpt haji yg mabrur ya..

Gee® said...Reply To This Comment

Sedapnya lempeng....

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

handei mike.... udah lewat pun sempat lagi buat lempeng...... petang2 gini sedap makan dgn kopi ni....perghhhh.....

P/S: Tahniah bakei jadi tetamu Allah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...