Wednesday, March 19, 2014

Rindu Bertamu Di Abu Dhabi

Assalamualaikum...

Cerita ni hampir tiap hari saya tengok sejak dua minggu lepas. Dulu pernah tengok tapi tak la fokus sangat, tu pun tertengok lepas isteri firdaus meninggal. Kali ni tengok dari awal cerita..

Abi dhabi ni memang cantik, dulu sebelum pulang ke tanah air sempat juga malawat abu dhabi .

Berbalik kepada cerita ni, hati terusik ... Rasa takut sangat bila tengok manusia sentiasa punyai perasaan hasad sesama sendiri. Orang baik dipijak dan ditindas. Kejam macam tiada hati perut walau dibesarkan bersama sejak kecil.

Di akhir drama ni nanti terbongkar juga rahsia si ayah pernah buat hubungan sulit dengan perempuan lain . Dosa lama terbongkar juga walau dia telah bertaubat dan cuba berubah sebaik mungkin.

Inilah dunia.. Ditindas dan menindas. Moga kita memilih jalan yang benar dalam hidup kita menuju redha Illahi.. Amin
www.tips-fb.com

6 comments:

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

mesti cik LM terkenang masa dok kat obersea dulu kan??? kan??? .. betoi ke deme kata Abu Dhabi ni ramai pendatang???...

udah namanya manusia..... lain oghang lain perangai nye.... rambut sama hitam.. hati lain2...... kita tawakal...berdoa.. dan berserah pada ALlah... moga kita dijauhkan dari semua tuuuu

sud@is said...Reply To This Comment

sensitif rupanya LM..sure menangis tuu...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...Reply To This Comment

memang takut dgn PHD ni.... silap2 boleh bagi kesan pada kehidupan kita

Mr.Superman said...Reply To This Comment

cerita mcm ni bagus. ada pengajaran kita dpt. :)

diana said...Reply To This Comment

ye la..setiap rahsia pasti akan terbongkar satu hari nanti..

Anonymous said...Reply To This Comment

setiap org pernah lakukan kesilapan... manusia bukan sempurna..tp kita sebagai hamba Allah perlu selalu muhasabah diri dan berubah ke jalan yg lebih baik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...