Tuesday, April 22, 2014

Bila Auto Gate Rosak

Assalamualaikum..



Duit ... Siapa kata duit tak penting. Semua benda kena pakai duit dan tak kira time gaji ke time poket kering ke kan?

Kisahnya beberapa hari lepas hujan lebat dan kilat sambung menyambung telah merosakkan auto gate kami.

Ohoho.. Memang azab bila auto gate rosak. Time ada anak boleh la minta mereka tolak gate, qila pun ummi minta tolak gate kalau nak masukkan kereta tau.. Ekeke. Dah la berat, sian mereka.

Memang susah nak- nak kalau hujan lebat macam semalam. Basah kuyup tutup gate masa nak ambik qila dari latihan bola jaring.

Alhamdulillah.. Tadi orang dah datang repair.Selesai sudah masalah kami, syukurlah.

www.tips-fb.com

4 comments:

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

alahaiii.. jenuh bebudak tu nak menolak gate yang berat tu.. tapi takpele...susah sekejap je.... susah takde ayo ...lagi susah rasanya.... ahaksss

Diana Rashid said...Reply To This Comment

susah jugak ye..semua nak pakai duit..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Glad..syukur

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...Reply To This Comment

Alhamdulillah..mujur dipebaiki segera.cian qila.boleh kurus kalau hari2 tolak gate.hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...