Thursday, April 24, 2014

Clarks-Shoe Fair


Assalamualaikum...

Berita baik buat pengguna kasut clarks kerana mulai esok 25 april ada potongan harga hingga 40%

Wahh berbaloi kan? Rasanya tak salah berbelanja awal untuk persediaan raya kan? Takda lah masalah tak cukup bajet ke apa nanti.



Ehem ehem... Mula fikir shopping dah sekrang ni. Slow-slow sebab kena selesaikan sebelum puasa. LM ni anak ramai malas nak keluar berbelanja bulan puasa nanti

www.tips-fb.com

2 comments:

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

kebetulan Sabtu ni nak turun Kolumpo.... macam best je....

sud@is said...Reply To This Comment

sluruh clark kat msia ka atau kl saja LM..jom bw anak laju2 p shopping

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...