Monday, April 21, 2014

Hujan Lebat

Assalamualaikum..

Mood mengantuk tahap cipan .. Grrr

Baru lepas hantar aqilah berlatih bila jaring, siap kan melipat kain .. Ops ye la bak kata korang sejak ada pembantu baru ni LM rajin lipat kain, ekeke

Bab melipat dah tak jadi masalah, sekarang ni malas nak menyusun la pulak, ye la.. Nak membongkok- bongkok tu risau lapisan lemak kat perut ni habis la pulak. Ehehe

Ni dah nak hujan.. Susah la LM nak ambil aqilah nanti. Sekarang ni bukan malam saja hujan, petang pun huja lebat mencurah- curah.

Alhamdulillah .. Hujan tu satu rahmat,cuma hujan saja yang kerap , air tetap kena catu .. Huhu
www.tips-fb.com

4 comments:

Suria Lekatlekitgurl said...Reply To This Comment

kat sini pun hujan kak.. Hope boleh la cukuplah empangan.. moga sebelum puasa takde catuan lagi

Kakzakie said...Reply To This Comment

Hujan bukan penyelesai tak ada air kalau empangan masih tak mencukupi itu yg terus kena catu.. teruskan berdoa moga Allah mengampuni salah-silap kita..

Nur Haziqah Mohd Rosli said...Reply To This Comment

Alhamdulillah, hujan setiap hari. tapi air masih dicatu . semoga catuan ditarik balik secepat mungkin =D

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Rin kan LM..bila dah rajin lipat tu xrajin nk bawak msk dlm bilik sndiri n bilik anak2..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...