Thursday, April 17, 2014

Kesihatan VS Permintaan

Assalamualaikum..

Pagi semalam saya buat keputusan untuk tamatkan penghasilan tart nenas aka tart nyonya saya . Rasa malas nak buat sebab kesihatan merosot dua tiga hari ni dan paling mengecewakan ada dua balang tart hancur padahal dekat je posnya dan dah balut elok pun, yang ke ganu tu elok je selamat sampai walau jauh.

Dugaan dan risiko datang tiap kali kita melangkah menuju ke alam perniagaan .. Ti biasa . LM mmg faham semua tu.

TAPI.. Sampai hati tak bila org pm tanya nak tart sebab teringin, or.. Cakap adi di ngidam nk tart nenas. Huhuhu..

Apa yang LM mampu buat saat ni LM terima saja dan berharap angin rajin tu datang untuk penuhi permintaan mereka.

Apa yg buat kita pening bila orang dah bank in kita x mampu tolak. Ada yang teruja sangat memang akan bank in awal biasanya .

Bila orang memgharap saya tak sampai hati nak tolak tapi kesihatan macam tak mengizinkan:(
www.tips-fb.com

3 comments:

Mama Safiy Arfan said...Reply To This Comment

Kak, bek tolak je klo xmampu...nt lg kecewa org klo kite jnji tp x tertunai..tgu dh sht bru amk order blk.

kakchik@ella said...Reply To This Comment

Adik, buat setakat terdaya je ok. Jangan paksa diri. Jga kesihatan.

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

alahaiii... cik LM ni jenih yang payah nak menolak permintaan orang ye?? .... kesian pada orang tu... kena juga kesian pada diri tuannya... udah tak larat... apa pun tak boleh buat cik LM...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...