Saturday, April 12, 2014

Kuih Koci Santan-Kegemaran Saya


Assalamualaikum...

Petang tadi lepa layan letih lelah saya pun gigihkan diri buat kuih koci santan. Sebenarnya ni kegemaran LM, arwah miyang selalu buat macam ni. Kalau beli tu santannya tak terasa, tepung je banyak:(



Syukurlah.. Siap juga kuih koci LM. Tepung lupa beli ada sikit je dan inti pun buat sebiji je kelapa , maka dapat lah 25 biji saja. Makan dengan nikmat .. Weee

Ehemmm tekak LM ni memang suka kuih lama- lama. Maka jangan hairan kenapa LM tau buat kuih ni sebab LM sangat suka maka memang kena buat sebab dapat makan banyak. Hehehe

Opsss sebab harini cuti maka kita lupakan soal misi menguruskan badan okey! Owh lalaaaaa ..,Badan dah domok, tulang dah reput, sila jaga pemakanan LM oii sebab awak tu makin tua, sobsss
www.tips-fb.com

3 comments:

sud@is said...Reply To This Comment

LM ni sangat rajin orangnya..
Kuih tradisional dan kuih2 moden pun dia pandaiii..hebat orang nya betuah la cik abang dpt istri rajinnn memasak...

Zalin Mansor said...Reply To This Comment

sedap ni..nak sikit kak..

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

sedappp..dulu orang selalu cakap..kuih koci ni utk ornag yang takde gigi... hihihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...