Tuesday, April 8, 2014

Panasnya

Assalamualaikum.. Baru saja balik ambil aqilah dari sekolah terus gelap mata dan pening semacam.

Hari ni lain macam punya panas, rasa berbahang sampai tekak pun cepat kering. Dah la air takda, nak mandi selalu kena jimat- jimat. Haish.. Tanda-tanda nak migrain pun ada ni

Kain dua bakul yang basuh subuh tadi pun tak mampu nak sidai. Sungguh... Memang saya rasa tak larat. Letih semacam. Ala- ala morning sickness gitu. Ekeke
www.tips-fb.com

4 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kena rehat dulu dik. Jgn paksa bimbang lain jadinya.. memang panas sekarang ni.

Suria Lekatlekitgurl said...Reply To This Comment

saya pun ada rasa letih luar biasa jugak la.. sindrom morning sickness jugak ke? maybe sebab cuaca & di tambah lagi musim catuan air. mandi pun asal basah jer

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

errr... ada isi lagi ke???? cik LM berehat le dulu.... dapat pejam mata 5 minit pun ok....

deno said...Reply To This Comment

ssekarang cuaca memang panas kan kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...