Saturday, April 19, 2014

Sampai Tak Muat Ampaian

Assalamualaikum..

Salam sabtu buat semua. Sabtu yang busy!

Uhuk.. Baju berhari- hari yang tak berbasuh masih lagi menimbun banyak. Penuh satu ampaian pun masih ada lagi yang menunggu giliran untuk dijemur

Ye la.. Janji takda air 2 hari tapi tengah hari pun air masih tiada bila hari ke tiga tu. Dari lewat petang semalam basuh kain sampai hari ni ada lagi yang perlu dicuci

Baju putih dah selesai, hitam pun sudah.. Cuma dua trip lagi baju basahan rumah yang perlu di cuci.errr rasa nak pengsan mengurus baju bila air di catu ni.

www.tips-fb.com

7 comments:

Suria Lekatlekitgurl said...Reply To This Comment

kat tempat saya ni even jadual catuan 2 hari sekali tp arini dah 4 hari air still ada. Apa lagi memang tak biar kain baju penuh mesin la. selalunya kumpul dulu 2 3 hari sekali basuh. yelah.. keluarga kecik lagi. tp sejak catuan air.. agak2 berbaloi basuh tu terus basuh. selalunya basuh time malam la

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Alahai.. memang susah bila air dicatu kan.. teman2 saya ramai yg mengeluh benda yg sama. Kalau ramai mcm LM ni lagilah ya.. kami yg baru 4 beranak ni pun kalau dua hari tak cuci baju terasa semput..

Faarihin said...Reply To This Comment

Bila kena catu memang semua kerja harian terpaksa dicatu juga,kan. Walaupun tempat saya tak kena, tapi macam terasa jugalah dengan situasi ni.

Semoga masalah ini dapat diselesaikan dengan secepat mungkin. Insha-Allah..

sud@is said...Reply To This Comment

dah ada pembantu tukang lipat tu yang rajin basuh membasuh ya LM...jgn mare gurauuu ya

naka blijugak tap kat mana

Kira Sakura said...Reply To This Comment

akak hantar dobi la baju yg besar2 tue. kesian kat akak. terkejar2

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

masa ni mesti terfikir nak hanto kedai dobi..... tapi tak lalu bila tang bayonye..... errr... ni mesti terkejo2 nak baut kek/roti tempahan orang pulak ni kan cik LM?

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Alahai isu air ni nyusahkan kita kan LM..tp td rin tgok berita tv3..MB selangor ckp nk hbs dah catuan ni .inshaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...