Monday, May 5, 2014

Bento Nasi Lemak


Assalamualaikum..

Apa khabar semua?

LM agak busy hari ni. Biasalah isnin kan...

Apa pun pagi tadi gagahkan diri juga buat nasi lemak ringkas.



Ni untuk adik ad bawa ke sekolah kejap lagi. Dia bukan makan sambal sangat letak sambal ciput aje lah.

Sedikit buah anggur dan kek apolo. Harap dapat memberi tenaga buat dia di sekolah nanti.

P/s: untuk anak-anak LM jarang buat bento yang berkuah sebab takut tumpah nanti. Lagi pun adik ad sekolah sebelah petang, kalut nak solat lagi, memang masa rehat tak panjang mana, so makanan perlu lah ringkas supaya dia mudah nak makan.

Kata-kata tuan tanah: tak sangka hari ke 6 diet atkins LM makin cekal. Boleh buat nasi lemak dah... Iman dah kuat tanpa sentuh sesudu pun:)
www.tips-fb.com

4 comments:

sud@is said...Reply To This Comment

Makanan yang berkualiti lagi berkhasiat untuk anak anak tersayang

sukaxplo said...Reply To This Comment

salam

nak buat jugak la macam tu. macam best jek heheeh

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Wah.. kuat semangat LM ni. Masak sedap2 utk anak di saat bersiet

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Bneto?Tiba-tiba rindu nak makan di Sushi King.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...