Friday, May 2, 2014

Kiriman Rindu

Assalamualaikum..

Daku rindu... Sangat rindu pada insan2 yang bertakhta di hati ni.. Harap insan yang dirindu pun sama merindui diriku jua..sobss. Haipp korang yang baca entri ni ada yang rindu kak LM tak?

Beberapa minggu lepas LM dah plan nak ziarah ayah bonda di segamat tapi terpaksa dibatalkan sebab terpaksa ikut bos besar hadiri kenduri.

Bila dah plan lama memang rasa sangat terluka bila tak dapat pulang. Tempahan roti dan vco terpaksa dibatalkan. Bukan rezeki LM namanya.

Sebab tak dapat pulang, LM minta adik datang rumah semalam untuk dia bawakan utusan rindu LM buat ayah bonda di sana. Kebetulan adik nak balik segamat malam ni, maka LM kirimkan kek buah kukus dan roti sarang lebah dengan sos butterscotch untuk mereka.



Perghh orang diet atkins buat roti? Mang mencabar betul. Hati rasa macam nak ngap aje roti tu. hahaha

Moga kiriman sayang dan rindu buat ayah bonda ni mampu membuat mereka gembira.

Ya Allah... Berilah kesihatan, kesejahteraan buat insan-insan yang aku rindu dan sayang . Walau tak mampu bersua tapi daku tak pernah melupai mereka.

P/s: dirindu, merindu.. Itu satu perasaan yang perit tapi indah. Tanda kasih sayang terikat antara dua jiwa.

www.tips-fb.com

2 comments:

Melati Qistyna's Mummy said...Reply To This Comment

Menggiurkan lak Akak tgk roti lm tu...

Lama Akak x singgah...hrp Lydia n fmly sht Alhamdulillah... :)

D.Shahril Hakime said...Reply To This Comment

alahaiii..kesiannya cik LM.... cari2 le masa dan peluang.. pujuk2 le cik hasben tu balik kg cik LM..... sementara ada masa dan kesempatan..... tapi macam mana pun...roti tu besttttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...