Friday, May 16, 2014

Mak Nak Datang

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..rasa kebah sikit demam bila mak bagi tau nak datang jenguk esok pagi. Datang pagi petang balik..huhu.

Sebenarnya LM dah larang dia datang sebab kesian datang jauh-jauh dari segamat tu dan balik hari, tapi mak nak datang jugak jenguk kami sebab dah lama tak jumpa. LM cuma kesian aja..huhu. Petang tadi dia sms tanya demam ke? huwaaa ntah-ntah dia datang sebab LM demam kot?

LM kalau demam kan lama, nak-nak kalau kena viral fever. huk huk...dua minggu tak pulih demam. 

Apa pun moga mak ayah selamat sampai esok, dan..moga LM kuat nak kena hantar maisarah tuisyen dan ...nak masak sikit raikan mak ayah datang. Ayam dah beli tapi tak tau lagi menu apa yang larat nak dimasak.


www.tips-fb.com

2 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Wah..best mak nak datang tu. Kasih ibu ni kan..kita dah tua pun mak jaga macam anak kecil juga kalau tahu anaknya tak sihat.. semoga panjang umo mak kita

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

Cepat sihat kaklong yee.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...