Sunday, May 4, 2014

Menu Lunch Atkins


Assalamualaikum...

Maaf menyepi tanpa sebarang berita. Bukan lupa , bukan tak ingat tapi kerana tiada kesempatan kerana LM menghadiri kenduri di kampung bos besar. Huhu

Okey, kali ni LM nak share menu yang LM makan untuk lunch. Mungkin bagi mereka yang diet atkins agak blur tak tau nak makan apa.



LM cuma masak sambal ayam bersama kucai. Ayam ni LM tak goreng dulu pun, cuma terus masuk dalam sambal yang dah naik minyak bila ditumis tu. bila ayam dah masak terus masukkan kucai.

Alhamdulillah dua ketul ayam mampu biat perut comey LM kenyang.. Bagi yang rasa tak cukup korang letak la lebih ayam tu ye.

Kelmarin masa di rumah kenduri LM cuma makan sup daging, semalam cuma makan ayam golek bahagian dada sebab agak takut nak ngap, ye la.. Ayam golek kan ada letak gula , ayoyo.. DA mana boleh makan gula.

Syukur sangat iman masih tebal, walau sangat panas cuaca semalam LM masih mampu menepis godaan tak minum air sirap or oren yang sejuk tu. kalau minum.. Huwaaaa abis la.

www.tips-fb.com

4 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Serius diet LM ni. Semoga berjaya capai target ya..

sud@is said...Reply To This Comment

Apa nama resepi ni LM? Sedap nampak..

anyss said...Reply To This Comment

Assalamualaikum,
Hu hu hu hu imanku tak tebal! Tolong!

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

huaaa akk boleh eh atkins.sy xleh kak.xmampu rasanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...