Thursday, May 29, 2014

Merawat Lebam Bawah Mata

Assalamualaikum

Lebam bawah mata aka mata panda? Rasanya perempuan memang selalu risau masalah mata panda ni kan?

LM ni tak pernah selesai dengan masalah ni. Kadang- kadang tu rasa geram bila tengok mata sembab dan lebam. Tapi nak buat macam mana, memang tak cukup tidur sebab ada anak kecil.

Apa yang LM perasan, sejak buat rawatan muka yang di saloon yang baru ni kan.. Kesan hitam tu dah makin pudar. Kebetulan LM ambil rawatan pakej muka, bibir dan mata . So.. Bila belek muka dicermin baru perasan hasilnya.

Salah satu bahan yang mereka guna adalah timun. Memang berkesan rupanya tepek timun pada mata. Ye lah.. Kalau di rumah mana ada masa nak baring letak timun bagai kat muka kan? Hehe..

Selain tu boleh kita beli krim dan mask untuk mata . Boleh sapu dan pakai tiap malam sebelum tidur.

P/s: merawat ni perlu . Bukan apa.. Kita tak mau lah muka nampak tua sebelum usia. Betul tak? Biar lah anak dah besar tapi kita nampak macam umur 20-an. Ye tak?

www.tips-fb.com

1 comments:

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

Saya ni kak.teruk jugak lebam mata.mmg xleh nk rawat dah rasanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...