Friday, June 13, 2014

Ayam Panggang Atkins Saja Hari Ni


Salam Jumaat..




Tak boleh telan telur dah hari ni.. Tukar menu ayam pula. Ayam ni LM cuma perap dengan sedikit bawang, lada hitam, serbuk cili dan sedikit garam. Pakai pan dn grill atas dapur saja. Sebab guna dada ayam, cepat la proses memasaknya.

Sayur?

Sayur bayam saja untuk hari ni.

Kenyang perut senang hati. Ops, nak melipat kain:)

www.tips-fb.com

7 comments:

Shark Kay said...Reply To This Comment

sebut lada itam jer dh tau dah rasa dia.
mmg terbaek nie.

Mama Safiy Arfan said...Reply To This Comment

mcm sdp plak tgk ayam ni

QasehnyaRania said...Reply To This Comment

mcm sedap je ayam atkin’s ni.
LM mmg ikut diet atkin’s ke?

sud@is said...Reply To This Comment

kenyang perut npak bntl!! Golek2 sat

anamizu said...Reply To This Comment

ayam atkins dapnye yummmmyy hehe

deno said...Reply To This Comment

terliur pulak deno pagi2 ni... sedapnyaaaa

Mummydearie said...Reply To This Comment

Hmmm... berdiet Atkins rupanya. Saya baru nak menjauhkan nasi, dua hari je dapatnya. Ada pulak yang tukang kipas dari belakang suruh makan banyak !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...