Wednesday, June 18, 2014

Basi?

Salam...

Hari ni macam kalut sikit. Plan asal nak buat nasi goreng kampung untuk sarapan ayah budak- budak tu tapi bila dah siap keluarkan cili api dan bawang, jenguk periuk.. Nasi tu dah basi.

Mula rasa macam... Err ntah! Tak reti nak fikir apa dah masa tu. terus panaskan minyak ke dua- dua dapur dan rendam cili . Tukar menu. LM gorengkan donat frozen yang buat malam tadi sebelum tidur tu dan sira sambal, lepas tu buat pula cekodok pisang.






Boleh la.. Alas perut katanya. Takda sarapan berat nampaknya hari ni untuk bos besar.

P/s: tak semua yang kita rancang akan terlaksana, Allah yang menentukan segalanya
www.tips-fb.com

5 comments:

Ct NoArizah Aris said...Reply To This Comment

Sy pun pernah kena cam tu lain plan lain yg jadi.

Mummydearie said...Reply To This Comment

Saya biasa je plan lain jadi lain :) Takpalah takda sarapan berat, asalkan hasil air tangan si isteri dah tentu bos besar ok aje kan.

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

@Ct NoArizah Aris#formxpelah kan.. Janji ada benda nk mkn

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

@Mummydearie#formhihi bos besar ok je. Dia nk g beli td LM x bagi

Mama Safiy Arfan said...Reply To This Comment

rajinnya LM buat sambal bagai tu...untung suami , isteri sll sediakan sarapan.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...