Wednesday, June 18, 2014

Bila Ustaz Takda

Salam..

Kebetulan harini ada orang meninggal, ustaz busy menguruskan apa yang patut . Maka bila ustaz tak mengajar LM lah kena ambil budak ni dari sekolah agama.

Mulanya tadi tarik nafas lega konon ingat maisarah ada koko kat sekolah tapidia balik pula, katanya takda, cikgu batalkan.

Maka.. Kenalah LM hantar dan jemput dia dari sekolah agama petang ni.

Nape LM malas nak ambil? Panas sangat cuaca kat luar tu. takut cair pulak nanti. Hahaha
www.tips-fb.com

5 comments:

eynda said...Reply To This Comment

Panas kan cuaca... sabar je la :-D

fRaMe+LenSeS said...Reply To This Comment

chettt chett chettt

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Tu lah.. Dah mmg musim panas. Sabar je lah

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

Awatnya chet chett .. Adik halau tikus ka? Hihihi

Akak adik ni kan puteri lilin. Lalala

Mummydearie said...Reply To This Comment

Alahai kesiannya tapi saya kalau tak suka nasi memang happy rasanya sebab selama ni memang tak pernahnya tak suka nasi tau :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...