Tuesday, June 24, 2014

Busy:Tempahan Tart Nenas


Salam..

Hari ni super busy. Busy lah kononnya LM maraton menyiapkan tempahan tart nenas untuk sebelum puasa ni kawan- kawan nak makan




Alhamdulillah.. Siap 8 balang. Perghh buat sikit pun dah letih. Letih bab mengentel inti pun ye juga. Bab menyusun dalam balang pun ye jugak.

Ye lah.. Sebab semuanya ni pos, maka perlu letak dalam papercup elok- elok dan letak bubble plastic tiap lapisan agar selamat sampai ke tangan pembeli tanpa cedera teruk .

Syukur.. Siap juga sebelum puasa. Hehe lepas ni baru fikir tempahan untuk raya pula .

www.tips-fb.com

2 comments:

Anonymous said...Reply To This Comment

Rajin miza

Mummydearie said...Reply To This Comment

Saya masih tak boleh bayangkan macamana susahnya nak buat tempahan kuih untuk raya ke atau tempahan biasa. Kalau sayalah, aduhai....macam tak larat je. Itu yang main tunjuk je kerjanya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...