Monday, June 9, 2014

Cuba Hadapi Walau Sukar

Assalamualaikum..

Cuba hadapi walau ia amat sukar. Ye.. Mungkin mudah bagi diriku memberi kata- kata semangat bagi kawan- kawan yang dilanda masalah atau musibah tapi bila kena pada batang hidung sendiri???

Bukan mudah untuk lalui semua ini. Jantung masih berdetak laju bila terkenang peristiwa lalu.

Apa pun hidup mesti diteruskan.. Hari ni LM mula mengambil tempahan roti semula. Apa pun kita perlu melangkah ke hadapan. Tak guna berpaling lagi. Biarlah ia jadi pengajaran dan peringatan



Terima kasih pada yang menempah.. Walau tak banyak mana dapat juga selit order sambil buatkan untuk makan anak- anak kecik ni.

www.tips-fb.com

7 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

kuatkan semangat ya LM. Banyak-banyak berdoa.. mungkin ada hikmah tu.. nak LM kuatkan keimanan kepada Allah.

kausar said...Reply To This Comment

saya selalu membayangkn selepas ujian akan datang berita indah. cuma taktau bila. walau kita ada segala yang kita nak, tapi jika Allah tak berikan kita rasa bahagia tu pun diira ujian jugak kan LM. moga kita tabah hadapi cabaran hidup...

TunSha Ayunie said...Reply To This Comment

hidup ini sentiasa ada musibah... cuma kita je antara yang mampu atau tidak.... semoga rezeki ummi melimpah ya :)

ummi_khalish said...Reply To This Comment

semoga trs kuat..LM..takecare

ummi_khalish said...Reply To This Comment

semoga trs kuat..LM..takecare

kakyon said...Reply To This Comment

salam kenal LM. yelah..walau apapun terjadi..kehidupan kena teruskan juga..

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

sabar ye kak...

teringin nk wat roti tapi ntah la bila...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...