Friday, June 13, 2014

Susun Atur Almari Baju Anak

Assalamualaikum..

Tadi baru sempat mengemas semula almari aqilah selepa seminggu kejadian penyamun tu geledah rumah kami.

Maisarah dah tolong lipat dan susun tapi hari ni LM susunkan semula dan label pakaian ni mengikut jenis supaya mudah aqilah nak cari baju dia nanti



Lebih kurang saja dulu.. Masih mencari rentak untuk tenangkan hati melihat hasil selongkar dan kiraian penyamun bahalol tu. huhhh

Korang punya susunan mesti canggih kan? LM ni tak berapa pandai bab menyusun atur ni. Huwaaa

www.tips-fb.com

6 comments:

QasehnyaRania said...Reply To This Comment

bgus jga buat mcm ni.menyenangkan aqilah.
saya susun biasa2 je.yg berlipat utk pakaian dirumah.kalau utk baju jenjalan letak hanger aje.

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Haha. Saya susun almari Naim ikut mood. Di umur 4 tahun ni, dia suka pilih baju ikut kesukaan dia, tak nak kita pilih. Mulalah tarik suka hari dia walaupun maknya dah susun elokw ikut kategori, yang almari atas dah bercampur bawah. Pening2. Kalau naim rajin snagat, ada masa baju adik pun ada dlm almari dia.. macam ma a tu?

Best juga maisarah tlg LM mengemas, kurang penat nak kemas banyak3 tu

sud@is said...Reply To This Comment

Kira cntik dah tuu, budak2 kan sekejap ja cntiknya..

anamizu said...Reply To This Comment

rajin & cantik ummi susun atur tu ha :)

deno said...Reply To This Comment

dah cantik akak susun.. baju deno pun susun2 macam tu je... hihi

Mummydearie said...Reply To This Comment

Apa? Rumah masuk penyamun? Ish, scarynya. Tak apa-apa ke? Apa yang kena rembat. Ni nak kena cari cerita penyamun tarbus ni.

Lipat pakaian anak-anak ni kalau berskill sangat mahu menangis. Di rumah ni si kecil tu kalau dah tolong selongkar, kalah penyamun tarbus !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...