Wednesday, June 25, 2014

Syafiq:Demam

Salam..

Sebelum tidur malam tadi dah perasan badan syafiq agak panas. Tapi tak pula LM bangkit dari perbaringan bagi dia ubat. Seawal jam empat pagi tadi dia mula sedar dan panasnya bagai berapi..

Nak bagi ubat tapi dia masih mamai walau dia bercakap tapi matanya masih tertutup. Jam 6.30 pagi baru bagi dia ubat sebab dia mula segar time tu. mula senyum dan berbual mesra. Dah puas tidur agaknya..

Lepas makan ubat terus masuk buaian dan tidur semula.

Doakan syafiq cepat sembuh ye.. Nak kata kurang minum air rasanya banyak dah dia minum. Main kat luar pun tidak .. Mungkin alahan akibat jerebu. Dia kan asik ikut naik motor ke sana sini . Bukan faham jika dikatantak boleh ikut.. Huhu

www.tips-fb.com

5 comments:

safurara said...Reply To This Comment

kat KL ni lg lah kak.teruk betul jerebu.mmg x bg anak duk luar lama lama.risau demam balik.

Kakzakie said...Reply To This Comment

Yelah dik manalah dia fham lagi. Yg dia tahu nak seronok naik motor

Moga cepat sembuh ye sayang...

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

@Kakzakie#formamin.. Terima kasih kak zakie

ummi aqilah (LM) said...Reply To This Comment

@safurara#formharap hujan turun biar jerebu ni kurang sikit rara

Mummydearie said...Reply To This Comment

Samalah dengan anak sulung saya. Dah tiga hari demam. Hari ni dah kebah sikit tapi kesian tengok dia letih dan lemah. Mommy bagi cuti satu hari lagi tak payah pergi sekolah. Kalau balik nanti dah kembali aktif, haruslah malam ni kena mengulangkaji pelajaran. 3 hari tak gi sekolah, sayangnya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...