Saturday, June 28, 2014

Tarawikh Malam Pertama

Salam..

Alhamdulillah selesai sudah tarawikh malam pertama. Moga diberi kesihatan dan kekuatan fizikal dan iman untuk LM dan anda semua mengerjakannya hingga ke malam terakhir..

LM buat di rumah saja.. Adik syafiq pun tidur . Letih shopping kasut raya agaknya tu.. Pengsan dari maghrib tadi. Mereka semua pergi ke surau melakukan ibadah tarawikh malam ni..

Selamat berpuasa:)
www.tips-fb.com

3 comments:

suhailas sudin said...Reply To This Comment

Selamat menjalani ibadat puasa dan salam ramadhan..sis..!!!

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Saya pun. Buat kat rumah je. Harapnya dapat berdisiplin sampai hujung bulan.. banyak bershopping ke semalam tu?

LM, yang nak tempah tat tu saya serius tau.. macam mana?

Mummydearie said...Reply To This Comment

Salam Ramadhan dan selamat berpuasa buat LM sekeluarga. Saya pun memang buat di rumah aje. Kena jaga anak-anak yang tak berapa sihat. Budak-budak selesai berbuka, terus kebaboom tertidur kepenatan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...