Friday, June 27, 2014

Tart Nenas Ke Sabah

Salam..

Alhamdulillah petang semalam dapat tempahan tart nenas . Minta di pos ke sabah. Err ni pertama kali menerima tempahan ke negeri bawah bayu ni. Biasanya ke semenanjung je.





Semalam order , hari ni dia transfer duit dan petang ni terus LM pos..

Moga selamat sampai ke tangan pelanggan. Guna kotak.. Apit kiri kanan atas bawah dengan kertas agar selamat dari sebarang kecederaan... Amin.

Syukur, walaupun tak maju mana pun tapi rezeki tak pernah putus . Tak sangka hobi buat biskut jadi pendapatan duit poket pada LM rupanya.. Tempahan tart nenas ni sepanjang tahun LM ambil. Untuk tempahan raya belum buat lagi. Maybe ini tempahan terakhir sebelum puasa. Tak sempat dah nak buat lagi kot.. Hehe.

www.tips-fb.com

4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...Reply To This Comment

Alhamdulillah LM, sikit la kan buat duit poket.. Dan jugak sebab minat

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

LM, tak boleh ke buatkan utk saya 2 balang? Lupa nak tempah awal2... bolehla 2 je.. 2 je .boleh eh?

Scarlett O'Hara said...Reply To This Comment

Nanti lepas2 raya, akak pulak order ek.

Bbwana adienia said...Reply To This Comment

wah, jauhnya delivery sampai sabah ya..syukur la rezeki..moga terus maju bisnes..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...